wtorek, 29 lipca 2008

Gmina Frysztak jako marka i organizacja

Dzięki rozpowszechnieniu narzędzi ICT wśród mieszkańców w jednolitej domenie (np. frysztak.pl dla Gminy Frysztak) gmina zwiększa swoje szanse promocji. Dowodzą tego badania "The 2008 Tribalization of Business" przeprowadzone zostało przez przez Beeline Labs, Deloitte oraz Society for New Communications Research.

Jakie korzyści:

  • marketing szeptany (35% badanych) oznacza, że dzięki nieformalnym kanałom marka gminy ma znacznie szybciej rośnie niż przez formalną promocję. Radykalnym rozwiązaniem jest porzucenie oficjalnych metod promocji, zaoszczędzenie dzięki temu środków, które przeznaczone zostaną na "marketing szeptany".
  • silniejsza świadomość marki wśród klientów (28% wskazań).
Wyniki badań dostępne na portalu IDG.pl.

Władze gminy powinny konstruując działania promocyjne mocno rozważyć porzucenie klasycznych, oficjalnych metod promocji na rzecz przeznaczenia tych środków na "marketing szeptany".

Brak komentarzy: